Faceți căutări pe acest blog

Campaniile de informare/comunicare privind beneficiile aderării la UE



Campania „Europa pentru tine” (08.07-18.08.2024)

În cadrul campaniei , lansate de Guvernul RM  pe data de 8 iulie 2024,  cetățenii vor fi informați despre beneficiile și oportunitățile oferite de Uniunea Europeană.

Campania se va desfășura în toată țara, până la data de 18 august, și va include acțiuni de informare și comunicare prin care cetățenii vor cunoaște mai multe detalii despre proiectele și fondurile UE, dar și despre avantajele aderării la Uniunea Europeană.

Pentru mai multe informații despre investițiile europene în domeniile cheie pentru dezvoltarea țării și istoriile de transformare a localităților datorită suportului european, 
accesați site-ul moldovaeuropeana.md.










VIDEO - Campania „Europa pentru tine” - https://www.youtube.com/watch?v=gSi6rRZUHXs&t=18s


* * *

Campania „PENTRU referendumul de aderare la Uniunea Europeană”

Pagina web oficială a campaniei PENTRU aderarea Republicii Moldova la Uniunea Europeană în cadrul referendumului constituțional din 2024. -  https://pentru.md


Avantajele UE

Campania „Punem viitorul la adăpost” - 
https://ipre.md/adapost/   #ViitorLaAdapost

își propune să crească rezistența familiilor tinere și familiilor cu copii mici din Republica Moldova față de valul de dezinformare existent. Scopul central al campaniei este de a întări atașamentul cetățenilor față de obiectul integrării europene și aderarea țării la Uniunea Europeană, care va oferi mai multă siguranță, prosperitate și oportunități economice de dezvoltare.

Campania este implementată în perioada iunie-iulie 2024, este una apolitică și reprezintă o manifestare a misiunii organizațiilor societății civile partenere privind promovarea integrării europene a Republicii Moldova, care este calea optimă pentru a ne păstra pacea, prosperitatea și libertatea.

Lansarea campaniei a avut loc 26 iunie 2024, în cadrul unui eveniment special organizat în parcul Valea Morilor unde zeci de copii împreună cu pictorul muralist, Dan Iovu, au umplut de culoare o instalație artistică în formă de aripi. Sute de orășeni au făcut poze pe fundalul aripilor cu mesajul „Punem viitorul la adăpost”.

La eveniment au participat familii tinere, reprezentanți ai societății civile și lideri de opinie, care au venit cu mesaje de susținere a campaniei și au îndemnat familiile tinere să sprijine ideea integrării europene ca fiind o investiție în viitorul copiilor din Republica Moldova.

Campania este implementată de Institutul pentru Politici și Reforme Europene și Institutul pentru Inițiative Strategice, cu susținerea Ambasadei Regatului Țărilor de Jos în Republica Moldova.



Campania de informare despre UE „Cetățeni pentru Europa”

Inițiativa civică „Cetățeni pentru Europa”, un grup de cetățeni activi și dedicați care cred cu tărie că locul Moldovei este în Uniunea Europeană
Ne dorim să vedem Moldova integrată într-o comunitate de națiuni pașnice, libere și prospere, oferind fiecărui cetățean oportunitatea de a trăi, munci, întemeia o familie și îmbătrâni în bunăstare.
 




* * *

Campanie de comunicare despre beneficiile României în Uniunea Europeană: România în UE 


Reprezentanța Comisiei Europene în România lansează o nouă campanie pentru promovarea beneficiilor apartenenței României la Uniunea Europeană.


În familia europeană, avem acum drepturi, libertăți și oportunități care ne-au schimbat, radical, felul în care trăim, muncim, studiem și ne dezvoltăm.
Uniunea Europeană e lângă noi, zilnic. Fie că este vorba despre drepturile sociale, infrastructură, sănătate sau cultură, beneficiile sunt reale și sunt aproape de fiecare din cei 19 milioane de români.
Să vorbim despre ele!

Proiectul este realizat în colaborare cu artistul Dan PERJOVSCHI, care a transpus grafic o parte dintre aceste beneficii. Desenele prezintă atât cele mai importante avantaje pe care le avem ca cetățeni europeni, cât și rezultatele concrete ale programelor finanțate cu fonduri europene.

Campania outdoor se va desfășura în București, în luna iulie. Desenele și mesajele vor fi difuzate pe panouri stradale, clasice și digitale și vor putea fi văzute de publicul larg în stații de autobuz și metrou, în aeroport, clădiri de birouri sau săli de fitness.

Cele 4 teme prezente în cadrul campaniei sunt:
  1. RO+UE: 92 de miliarde bani europeni(Contribuţia fondurilor europene la dezvoltarea României)
  2. Erasmus+ (Oportunităţile de studiu şi formare profesională, prin programul Erasmus+)
  3. Roaming (Posibilitatea de a folosi telefonul mobil în roaming, fără plata de taxe suplimentare)
  4. Mobilitate (Libertatea cetăţenilor români, în calitate de cetăţeni europeni, de a trăi, călători, lucra sau învăţa oriunde în UE.
Campania reamintește publicului larg o serie de avantaje de a fi cetățean al unei țări membre în Uniunea Europeană.